تبدیل پاورپوینت به فلش iSpring Presenter v5.7.0.3019
 
وبلاگ دانلود
دانلود
 
 

                       

iSpring Presenter برنامه ای است قدرت مند برای تبدیل فایلهای PowerPoint به فرمت فلش . با در اختیار داشتن این نرم افزار می توانید بدون نیاز به داشتن مهارت در ساخت فایلهای فلش ، ابتدا سخنرانی خود را با استفاده از ابزار نرم افزار Microsoft PowerPoint که از محیطی ساده و کاربرپسند برخوردار است بسازید و پس از آن با یک کلیک ساده همان تصاویر و متون را در قالب فلش که دامنه استفاده ی بسیار گسترده تری دارد ، دریافت کنید . اگر به دنبال راهی بوده اید تا از پاورپوینت هایتان در سایت های اینترنتی به صورت آنلاین استفاده کنید و چیزی نمی یافته اید ، اکنون این مشکل را حل شده بدانید چرا که فرمت فلش از محبوب ترین فرمت هایی است که در اینترنت مورد استفاده قرار می گیرد و تقریبا تمامی کاربران می توانند با مرورگرهای خود به سادگی از محتویات آنها بهره ببرند . نسخه پیش رو از نرم افزار iSpring Presenter با ورژن های ۲۰۰۰ و ۲۰۱۰ نرم افزار PowerPoint سازگاری داشته و امکان بهره مندی از آن را در ویندوز های جدید مایکروسافت نظیر ویستا و سون می دهد . این برنامه با ۱۸۰ افکت انیمیشنی که در ساخت پاورپوینت مورد استفاده قرار می گیرد سازگاری دارد . پشتیبانی از زبان های راستچین و وکتور های با کیفیت بالا از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد

 

 

 

 

 

 

 




 ادامه مطلب...


Adobe-Acrobat-X-Pro

PDF یک فرمت اعجاب انگیز است که امکان ساخت کتاب های الکترنیکی بسیار زیبا را در اختیار شما قرار می دهد . کتاب های الکترونیکی به شما کمک می کنند تا صدها و هزاران کتاب را بی آنکه به کتابخانه و فضاهای گسترده نیازی باشد بر روی حافظه های کامپیوتری نظیر فلش مموری ، هارد درایو ، دیسک های نوری و یا حتی بر روی تلفن همراهتان ذخیره سازید و بتوانید در هر مکانی که اراده می کنید از آنها استفاده کنید .

Adobe Acrobat نام قدرتمندترین نرم افزاری است که در زمینه ی ساخت کتاب های الکترونیکی PDF وجود دارد و با توجه به قدمت چندین و چند ساله ای که در سابقه ی خود دارد توجه طیف وسیعی از کاربران را به خود جلب نموده است . با داشتن این برنامه می توانید صفحات و فایلهای الکترونیک و حتی وب سایت ها ، نفشه های مهندسی ، ایمیل و بسیاری از فایلهای مولتی مدیا را آزادانه به کتاب های خود بیافزایید . این برنامه که توسط کمپانی قدرتمند ادوبی طراحی و منتشر می شود از امکانات بسیار زیادی برخوردار بوده و رویای رسیدن به جایگاه نخست را که هم اکنون در انحصار خود دارد از خواب گونه های مشابه پرانده است . تمپلیت های گوناگونی که در Adobe Acrobat قرار داده شده است به شما اجازه می دهد تا به ساده ترین روش ممکن کتاب هایی را که مد نظر دارید بسازید و آن را انتشار دهید .

 

 

 

 



 ادامه مطلب...


از Foxit PDF Editor به عنوان اولین ویرایشگر فایلهای PDF یاد می شود . شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی و با استفاده از ابزار پیشرفته آن به ویرایش کتاب های الکترونیک بپردازید . از جمله امکاناتی که Foxit PDF Editor در اختیار شما قرار می دهد می توان به انتخاب قسمتی خاص ، افزودن یا حذف متن و عکس و همچنین ساخت و یا حذف صفحات اشاره کرد . پس از انجام تغییرات مورد نظر نیز می توانید کتاب خود را با فرمت PDF در قالب یک فایل جدید ذخیره کرده و یا اینکه جایگزین فایل اصلی کنید .



 ادامه مطلب...


تصویر

حتماً می دانید یکی از قابلیت های پرونده های آفیس رمزگذاری روی آنها برای جلوگیری از ایجاد تغییرات است اما ممکن است شما که خود یک فایل آفیس را با هزاران زحمت و صرف وقت بسیار تهیه کرده اید ، پسورد آن را فراموش نموده و توانایی ویرایش آن را نداشته باشید . اگر چنین اتفاقی برایتان پیش آمده است دیگر نیازی به نگرانی نیست چرا که با استفاده از نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم ، این مشکل برطرف خواهد شد .

OfficePassword Recovery Magic برنامه ای برای بازیابی پسورد فایل های doc ، ppt ،xls  ، mdb و همچنین پرونده های آفیس ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ می باشد. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده و تنها کافیست تا انتخاب گزینه هایی فرایند بازیابی رو شروع کرده تا بتوانید رمز از دست رفته را مشاهده کنید . یکی از ویژگی های این برنامه امکان تعیین تعدا کاراکترهای پسورد و نیز حروف به کار رفته شده در آن می باشد که تاثیر بسیاری در کاهش زمان پروسه خواهد داشت . این برنامه که از حجم بسیار پایینی برخوردار است از فرمت های برنامه های Word ، Excell ،Powerpoint و Access به طور کامل پشتیبانی می کند .

 

 

حداقل احتیاجات سیستم:

ویندوز ۲۰۰۰ یا بالاتر

رم ۱۲۸ مگابایت

CPU یک گیگاهرتز

۷۰۰ مگابایت فضای خالی هارددیسک

 

 




 ادامه مطلب...


microsoft office 2010

مجموعه مایکروسافت آفیس سالیان سال است که به یکی از اصلی ترین نرم افزارهای مورد استفاده توسط بیشتر کاربران جهان تبدیل شده ، تا کنون توانسته است نیازهایی که در زمینه ساخت  و مدیریت اسناد در این بین وجود داشته است را به خوبی برطرف سازد . Microsoft Office 2010 را می توان موفق ترین نسخه معرفی شده تا کنون دانست که پس از ورژن های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۷ با استقبال بی نظیری مواجه شده است . در این ویرایش ۱۱ نرم افزار مختلف وجود دارد که هریک به دلیل گستردگی دامنه استفاده از آنها نیازمند توضیحی هستند مفصل که به دلیل آشنایی اکثر کاربران با آنها از ذکرشان صرف نظر می کنیم . ویژگی قابل توجهی که در نسخه قرار گرفته در دانلود کده وجود دارد ، گنجاندن هر دو نسخه ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی در یک ویرایش و کاهش محسوس حجم نهایی آنها می باشد . حال کافیست که پیش کرک شدن تمامی مجموعه را به قابلیت های ذکر شده اضافه نمود تا به کامل بودن این ورژن ایمان بیاورید . Microsoft Office 2010 توانایی نصب بر روی ویندوز های اکس پی ، سرور ۲۰۰۳ و سرور ۲۰۰۸ ، ویستا و سون را داشته و می توانید از امکانات آنها نهایت استفاده را ببرید .  لازم به ذکر است که مجموعه ی پیش رو از آخرین آپدیت های معرفی شده از سوی مایکروسافت در تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۱۰ بهره می برد .

 

اسامی نرم افزار های موجود در Microsoft Office 2010
Microsoft Excel 2010
Microsoft Outlook 2010
Microsoft PowerPoint 2010
Microsoft Word 2010
Microsoft Access 2010
Microsoft InfoPath 2010
Microsoft Publisher 2010
Microsoft OneNote2010
MicrosoftSharePoint Workspace 2010
Microsoft Project Professional 2010
Microsoft Visio 2010

 

 

 



 ادامه مطلب...


                                      

RPN Engineering Calculator نام یک نرم افزار تحت ویندوز است که می تواند ۶ ماشین حساب مهندسی را برای شما شبیه سازی کرده و با بهره گیری از توابع مختلفی که در اختیار دارد ، محاسبات ریاضی شما را تنها با یک کلیک انجام دهد . یکی از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار قابلیت نوشتن الگوریتم های شخصی توسط شما می باشد . بدین ترتیب خواهید توانست مسائلی را که هیچ یک از ماشین حساب های فیزیکی توانایی حل آنها را ندارند به سادگی حل نمایید . ترفند روز ، نام پنجره ای است که با هر بار باز کردن نرم افزار برای شما به نمایش در می آید و اقدام به معرفی امکانات RPN Engineering Calculator می نماید . شما به وسیله ای این برنامه خواهید توانست از نمادهایی نظیر درجه ، رادیان وگرادیان که مربوط به هندسه و دایره های می باشند نیز استفاده کنید . ذخیره سازی اطلاعات و محاسبات انجام شده در ماشین حساب ، و پشتیبانی از نمودار های X و Y از دیگر قابلیت های این نرم افزار محسوب می شوند .

 

 

 

 



 ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ
با سلام خوش اومدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 2061
بازدید کل : 342177
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1